OTR 2020

Aftellen naar OTR 2020

9 februari 2020

00

days


00

hours


00

minutes


00

seconds


De stichting Motor GP Eext organiseert op zondag 9 februari 2020 haar off-roadrit. Het parcours van de off-roadrit is bijna 50 Km lang en kent weer nieuwe uitdagende gedeeltes. De route is ook geschikt voor Quads.

 Spectaculair zijn natuurlijk het enduropark en de zandafgraving die wederom in het paarcours zijn opgenomen. De route is duidelijk aangegeven en op oversteekpunten staan officials het verkeer te regelen.

Voorinschrijving (hier)

U kunt zich van te voren (hier) aanmelden. Vul het inschrijfformulier en eventueel als je niet beschikt over een MON licentie het verzekeringsformulier in. (Download hier). Beide vellen invullen en ondertekenen! Dit formulier kunt u na invullen afdrukken en ondergetekend meenemen op 9 februari. Voordelen zijn: versnelde keuringsroute!!

Starttijden

  • Secretariaat open  08.00 uur

  • Start motoren 09.30 uur

  • Start quads  10.30 uur

  • Laatste ronde  14.00 uur

Kosten

De kosten voor deelname zijn € 25 euro. Een dagverzekering van de MON kost € 15 Euro.

Aan de off roadrit in Eext kan iedereen die in het bezit is van een MON off road pas, start- of trainingsbewijs deelnemen. Heb je deze niet, geen zorgen, dan kan je deelnemen op basis van een dagverzekering. Wel moet je in het bezit zijn van een geldig rijbewijs en een motor met kenteken en verzekering. Alle formulieren zijn aanwezig bij de inschrijving.

  • Motoren: Alle gekentekende offroadmotoren die een GOEDE geluiddemper hebben.
  • Quads: Alle gekentekende quads (geen landbouwquads) die een GOEDE geluiddemper hebben. Deelnemen met een quad kan alleen als je vooraf hebt ingeschreven. Er nemen maximaal 150 quads deel.
  • Verzekering:  Er wordt gereden volgens het MON- reglement, d.w.z. dat een KNMV offroad- of endurolicentie niet geldig is!!
  • Geluidscontrole: Voor de inschrijving wordt dit jaar weer op geluid gecontroleerd. Maakt je motor opvallend veel herrie dan is de kans groot dat je er tussenuit wordt gepikt voor geluidscontrole. De consequenties zijn dan voor de deelnemer. We weten allemaal dat een off road motor geluid maakt maar er is een verschil tussen geluid en asociaal veel herrie. Personen die een motor hebben met een “verkeerde” uitlaat weten dat zelf meestal maar al te goed. Zet er dus bij twijfel een dB-killer in. Dat maakt net het verschil.

Denk aan een milieumat tijdens tanken en reparaties!!

Onze sponsoren